صفحه اصلی/سوالات، انتقادات و پیشنهادت، شکایات
سوالات، انتقادات و پیشنهادت، شکایات ۱۳۹۶/۱/۱۵ ۱۳:۱۰:۳۸

این سامانه به منظور ارایه انتقادات، پیشنهادات و شکایات مردمی راه اندازی شده است تا ضمن تکریم از ارباب رجوع، به شکایات مردمی در امور صنعت هوایی در چهارچوب قوانین و مقررات جاری رسیدگی و از حضور فیزیکی افراد به فرودگاه جلوگیری به عمل آید.
مسافران و کیشوندان گرامی، لطفا قبل از ارایه شکایت خود، موارد ذیل را دقیقاً مطالعه نموده و بر آن اساس از خدمات این سامانه بهره مند شوید :
۱. کلیه شکایت های مربوط به نحوه ارایه خدمات شرکت­های هواپیمایی( تأخیرات، خسارت بار، بلیت و …) لازم است در ابتدا به شرکت هواپیمایی مزبور منعکس گردد. در صورت عدم پاسخگویی لازم مراتب از طریق این سامانه به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش شود.
۲. اشیاء و لوازم قیمتی ( وجه نقد، طلا و جواهر، اسناد و …) نباید به همراه بار عادی، تحویل شرکت هواپیمایی گردد، در غیر این صورت مسوولیت به عهده مسافر خواهد بود.
۳. کلیه شکایت های مربوط به خسارات وارده به جامدان و بار همراه، می بایستی پس از تحویل و قبل از خروج از ترمینال، به شرکت هواپیمایی ذیربط منعکس و گزارش در فرم مخصوص ثبت گردد. در صورت عدم اقدام به نحو مندرج امکان رسیدگی به شکایات میسر نمی باشد.
۴. بمنظور رسیدگی به موارد شکایات از طریق این سامانه ، ضروری است مستندات و مدارک لازم به ضمیمه فرم شکایت باشد.
۵. جهت رسیدگی به شکایت، تکمیل مشخصات فردی ، آدرس، شماره تلفن ( ثابت و همراه ) شاکی الزامی می باشد.

انتقادات و پیشنهادت